Wanneer u producten bij elenianna's bestelt , kunt u er zeker van zijn dat wij uw goederen met de grootst mogelijke zorg verzenden. We gebruiken alleen de beste verzendprocessen om producten bij u thuis te bezorgen! Controleer de onderstaande informatie om ons verzendbeleid te bekijken.
Alle artikelen die bij elenianna zijn gekocht, worden gemaakt op basis van een verzendcontract. Dit betekent dat het risico van verlies en eigendom van dergelijke artikelen op u overgaat bij levering aan de vervoerder.
*LET OP* Controleer alle adressen zorgvuldig. ELENIANNA garandeert uitsluitend levering op de ons opgegeven adressen. Indien wij het pakket niet kunnen bezorgen, sturen wij uw bestelling terug naar ons distributiecentrum. Als het product in goede staat aankomt, kunnen we het pakket naar u terugsturen en brengen we alleen de verzend- en administratiekosten in rekening. Als het product niet in goede staat aankomt, bent u verantwoordelijk voor de kosten van een nieuwe bestelling.
Doorlooptijd
De meeste bestellingen worden binnen 96 uur verzonden van maandag tot en met vrijdag van 9.00 uur tot 15.00 uur (UTC/GMT +2 uur) met betrekking tot alle bestellingen in Europa. Voor bestellingen buiten de EU worden producten binnen 110 uur verzonden, tenzij er artikel(en) zijn met een andere leverdatum.
Verzendtarieven
Het tarief dat in rekening wordt gebracht voor de verzending van uw bestelling is gebaseerd op het gewicht/volume van uw producten en uw locatie. Vóór de laatste afrekenpagina wordt u getoond wat de verzendkosten zullen zijn, en heeft u de kans om uw bestelling niet te plaatsen als u besluit dat niet te doen. Houd er bovendien rekening mee dat de levertijd gebaseerd is op "werkdagen". Als u bijvoorbeeld op zondag een bestelling plaatst, is het voor ons onmogelijk om een artikel dezelfde dag te verzenden, omdat alle verzenders gesloten zijn.
Wereldwijde levering
• Bij aflevering is altijd een handtekening vereist.
• Wij bezorgen niet in het weekend en op feestdagen.
• Al kunnen wij een specifiek bezorgmoment en gevraagde bezorgdag niet garanderen.
• Als de ontvanger of ontvanger van uw cadeau niet aanwezig is op het moment van bezorging, zal DHL de volgende werkdag automatisch opnieuw leveren. Als uw ontvanger de volgende dag nog steeds niet aanwezig is, laat DHL een briefje achter op de deur met het trackingnummer van het pakket en het lokale telefoonnummer van het dichtstbijzijnde DHL-agentschap. Het is aan de ontvanger van het cadeau om contact op te nemen met DHL en een afspraak te maken voor bezorging.
Inklaring
Houd er bovendien rekening mee dat producten die buiten de Europese Unie (EU) worden geleverd, onderworpen kunnen zijn aan douane-inklaring en relevante kosten; het bedrijf kan niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele andere kosten die hieraan kunnen worden toegevoegd, afhankelijk van de verschillende nationale wetgevingen. We kunnen van tevoren niet weten wat deze kosten kunnen zijn; integendeel, de consument verkeert in een betere positie om er kennis van te hebben of zich ervan bewust te zijn, of op zijn minst van de mogelijkheid van hun bestaan, en om deze reden raden wij u aan deze mogelijkheid te controleren voordat u een bestelling op onze website plaatst.
Elk land heeft zijn eigen douanebeleid, dus neem voor meer informatie eerst contact op met uw plaatselijke douanekantoor. Houd er bovendien rekening mee dat u, wanneer u bij ELENIANNA.COM bestelt, wordt beschouwd als de importeur van goederen en dat u alle wetten en voorschriften moet naleven van het land waarin u goederen ontvangt.
• Een aantal landen kan een accijnsbelasting toepassen (zie hieronder). De belasting wordt niet consequent toegepast en kan niet vooraf worden vastgesteld. Houd er rekening mee dat het douane-inklaringsproces in sommige gevallen de levering kan vertragen.
Landen die mogelijk invoerrechten en tarieven toepassen zijn onder meer: Argentinië, Bahama's, Bangladesh, Barbados, Bermuda, Brazilië, Britse Maagdeneilanden, Canada, Canarische Eilanden, Kaaimaneiland, Chili, China, Colombia, Curaçao, Ecuador, Egypte, El Salvador, Fiji, Frans-Guyana, Gabon, Grenada, Guadeloupe, Guatemala, Honduras, IJsland, India, Indonesië, Israël, Ivoorkust, Jamaica, Japan, Jordanië, Kenia, Koeweit, Libanon, Maleisië, Martinique, Mauritius, Mexico, Mongolië, Marokko, Myanmar, Namibië, Nieuw-Caledonië, Noorwegen, Oman, Pakistan, Peru, Filippijnen, Puerto-Rico, Qatar, Réunion, Servië, Zuid-Afrika, Zuid-Korea, Sri Lanka, Taiwan, Tanzania, Thailand, Trinidad en Tobago, Turkije, Verenigde Arabische Emiraten , Uruguay, Venezuela, Vietnam, Zambia.
Uw pakket volgen
U ontvangt uw trackingnummer via e-mail bij verzending en wij houden u bij elke stap op de hoogte van de voortgang van uw pakket tot aan de uiteindelijke levering. Op dat moment ontvangt u binnen 3 uur na levering een ontvangstbevestiging per e-mail met de naam van de geadresseerde en het lokale tijdstip van levering. Onze monitoringservice volgt elk pakket in realtime zodra het wordt verzonden. Als er om welke reden dan ook een vertraging optreedt (of de mogelijkheid van een vertraging) in de levering, zullen wij dit meteen weten en zullen wij dienovereenkomstig contact met u opnemen.
Product beschikbaarheid
Als wij een vertraging in de verzending verwachten of als een product tijdelijk niet op voorraad is, stellen wij u hiervan onmiddellijk per e-mail op de hoogte.