Personal menu
Zoek
U heeft geen artikelen in uw winkelwagen

Faq's

Welke betaalmethoden accepteert u?

Wij accepteren alle grote creditcards, waaronder VISA, MasterCard en American Express, evenals overschrijvingen, Paypal, Western Union en persoonlijke cheques (in Amerikaanse dollars of euro's).

In welke valuta wordt mij in rekening gebracht?

Je wordt in euro's (EUR) in rekening gebracht. Jouw creditcardmaatschappij bepaalt de wisselkoers op de dag dat je bestelling werd geplaatst. Het bedrag op je creditcardafschrift kan enigszins verschillen van het bedrag dat op onze website wordt getoond als gevolg van dagelijkse schommelingen in wisselkoersen of het beleid van creditcardmaatschappijen.

Naar welke landen bezorgt u?

Wij bezorgen naar 244 landen wereldwijd via DHL Express.

Wat zijn de verzendkosten?

De kosten voor de verzending van je bestelling zijn gebaseerd op het gewicht/volume van je producten en je locatie. Voordat je de definitieve afrekenpagina bereikt, wordt je getoond wat de verzendkosten zullen zijn en krijg je de kans om je bestelling niet te plaatsen als je dat beslist.

Krijg ik bericht wanneer mijn bestelling is verzonden?

Bij verzending ontvang je een bevestigingsmail met een DHL trackingnummer. We houden je ook per e-mail op de hoogte van de voortgang van je pakketje op elk moment, vanaf het moment dat we je bestelling verzenden tot de uiteindelijke levering.

Kunt u een leveringstijd garanderen?

Hoewel we geen specifieke bezorgtijd op de gevraagde bezorgdag kunnen garanderen. Bekijk onze verzendtarieven & beleid voor meer details.

Waar is mijn bestelling en wanneer wordt deze geleverd?

Bekijk de DHL trackinginformatie die naar je is gestuurd bij verzending. We houden je ook per e-mail op de hoogte van de voortgang van je pakketje op elk moment, vanaf het moment dat we je bestelling verzenden tot de uiteindelijke levering.

Kunt u een bewijs van levering verstrekken?

Er wordt binnen 3 uur na levering een ontvangstbevestiging naar je gemaild met de naam van de geadresseerde evenals het lokale tijdstip van levering.

Bezorgt u ook bij hotels, ziekenhuizen, bedrijven, enz.?

Zeker. De receptie zal voor het pakket tekenen en je ontvanger op de hoogte brengen.

Wat gebeurt er als de ontvanger niet beschikbaar is op de afgesproken leveringstijd?

Als je cadeau-ontvanger niet aanwezig is op het moment van levering, zal DHL automatisch de volgende werkdag opnieuw bezorgen. Als je ontvanger de volgende dag nog steeds niet aanwezig is, zal DHL een briefje op de deur achterlaten met het trackingnummer van het pakket en het lokale telefoonnummer van het dichtstbijzijnde DHL-agentschap. Het zal aan je cadeau-ontvanger zijn om contact op te nemen met DHL en een afspraak te maken voor bezorging.

Bezorgt u in het weekend?

Onze verzendvervoerder DHL bezorgt niet in het weekend.

Heeft u een winkel?

Nee, we hebben momenteel geen winkels. Je vindt ons uitsluitend online.

Biedt u kortingsbonnen aan?

Nee, we bieden geen kortingsbonnen aan.

Zult u mijn persoonlijke informatie verhuren/verkopen?

Nooit, bekijk onze privacybeleid.

Als u geen antwoord op uw vraag kunt vinden, neem dan alstublieft contact met ons op.